Bekentenissen van een klantenservice medewerker – deel 4

Misschien? Toch? Of niet? Mogelijk? In een vorig blog vertelde ik al iets over twijfeltaal. Misschien dat het zo lukt, ik denk dat het wel gaat lukken, geen idee hoe ik zus of zo voor elkaar kan krijgen, maar ik denk misschien van wel, mogelijk kunnen we het voor elkaar krijgen, maar misschien toch niet?. Ai Ai Ai … De klant gelooft niets meer van wat je zegt en wordt daarbij ook nog eens onzeker. Wanneer je iets niet zeker weet is het helemaal niet erg dat aan te geven aan de klant. Niemand weet alles. Maar dan navragen/nakijken en dan sterk terug te komen met het juiste antwoord. Klant blij, jij blij, leidinggevende blij. ?

Cindy Josso

Cindy Josso is ca 30 jaar Medewerker klantenservice en dus een specialist in haat vakgebied. Momenteel werkt ze bij International Card Services (ICS) en is bezig met het project Continu Verbeteren binnen ICS. Daarnaast heeft ze recent haar Lean Six Sigma Orange Belt behaald.

Geef een reactie