Deel uw kennis in het grootste callcenter woordenboek van Nederland.
Het Callcenter Netwerk heeft door zijn unieke opzet een groot publiek weten te trekken. Er is geen andere website in Nederland die alle facetten van de callcenter branche zo bij elkaar laat samenkomen of die een grotere lexicon heeft. En daarom hebben wij beduidend meer bezoekers dan het gemiddelde vakblad of andere gerelateerde website, en onder deze bezoekers / leden bevinden zich vele Decisionmakers.
Wij willen onze leden graag van zoveel mogelijk accurate informatie voorzien, daarom hebben wij het grootste callcenter woordenboek van Nederland samengesteld. Maar branche informatie bieden betekent ook mensen laten weten wat er zoal te koop is op de markt en wie dat aanbiedt. Daarom bieden wij leveranciers ook de mogelijkheid deel te nemen aan dit geweldige project. Als specialist in uw vakgebied bent u de aangewezen persoon om uw kennis te delen met de gehele branche.
Hoe betaald het zich terug?
… zult u zich afvragen.
Het Callcenter Netwerk richt zich voornamelijk op de onderkant van de branche, de hard werkende agents, sales reps, supervisors en Teamleaders. Zij die zichzelf keer op keer moeten bewijzen en daar niet of nauwelijks hulp bij krijgen. Zij zijn niet diegenen met de grote budgetten, maar wel van grote invloed op de mensen binnen de organisatie die dat wél hebben. En daarbij komt dat de agents van vandaag de teamleiders van morgen zijn!
Investeer dus nu in de kennis voor deze doelgroep en laat uw gezicht zien! Want morgen zitten zij op een plek waar zij de beslissingen nemen en dan kiezen zij voor de leverancier die hun vanaf dag 1 heeft gesteund. Zo simpel is het.
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van deelnemen aan Het populairste Callcenter Netwerk van Nederland, vraag dan onze Media pack aan.