Klantenservice BCC kampt met problemen
Electro-speciaalzaak BCC kampt met technische en logistieke problemen na de implementatie van een nieuw systeem, zo wordt vermeld op de website van het bedrijf. Veel leveringen blijken niet op tijd bezorgd, ondanks dat er op de website wordt vermeld dat de levering de volgende dag zal plaatsvinden. De slechte levering zorgde voor veel ontevreden klanten, die vooral klagen over niet geleverde producten en de afwezigheid van een goede geld-terug regeling. Zowel telefonisch als via Social Media lijkt de klantenservice slecht bereikbaar.
Hoewel BCC vandaag heeft vermeld dat de technische en logistieke storingen grotendeels zijn opgelost, geeft het bedrijf toe dat de wachttijden voor de klantenservice nog altijd langer zijn dan normaal.
BCC meldt dat het overgrote deel van de bestellingen momenteel zonder problemen kan worden verwerkt, maar dat het nog kan voorkomen dat orders vertraging oplopen. “Wij hebben er vertrouwen in dat we de problemen zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Verder hebben wij de capaciteit van onze klantenservice verdubbeld, om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn met hun vragen, zowel telefonisch als online.”, aldus BCC.
Het gaat volgens BCC in totaal om enkele honderden bestellingen, hetgeen slechts een klein deel uit maakt van de vele duizenden bestellingen die dagelijks gedaan worden.