4 tips voor succesvol klantcontact via WhatsApp
WhatsApp staat op de planning om binnen te treden in het rijtje van meest gebruikte communicatiemiddelen voor contact met klanten.
Verder lezenWhatsApp staat op de planning om binnen te treden in het rijtje van meest gebruikte communicatiemiddelen voor contact met klanten.
Verder lezenWaar moeten organisaties de komende drie jaren rekening mee houden bij het uitstippelen van hun klantcontactstrategie? Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC) en
Verder lezenDe belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center De succesvolle manager klantcontact moet inzicht hebben in de juiste gegevens om stuurinformatie
Verder lezenWrap time, after-call werk, ACW, post-call verwerking – dit zijn slechts enkele van de namen voor dat belangrijke deel van
Verder lezenWist u dat circa 25% van alle kantoorgebouwen, zowel nieuw als oud, technisch gezien niet aan de Arbowet regels voldoet
Verder lezenAbsentie binnen het callcenter is altijd al een onderwerp van verhitte discussies geweest. Maar waar we het allemaal over eens
Verder lezenWees altijd goed voorbereid bij pieken in uw klantcontact Elk bedrijf heeft weleens een storing of een calamiteit, en als
Verder lezenWij vroegen aan verschillende vak professionals wat zij de beste manier vonden om First Contact Resolution te verbeteren. Dit is
Verder lezen… in minder dan 140 tekens Wij hebben mensen gevraagd wat de beste manier is om klachten af te
Verder lezenNu het weer mooier wordt, wordt het ook steeds moeilijker medewerkers te overtuigen om over te werken. Hier zijn een
Verder lezenContactcenterplanning is een complexe aangelegenheid. Het maken van een langetermijn-forecast, capaciteitsplan, inhuurplan, shrinkage-plan en budgetten hiervoor is een complexe en
Verder lezen