Nieuwe directeur Quality Contacts
Gijsbert van der Meulen is per 13 augustus jl. de nieuwe directeur van Quality Contacts. Hij volgt hiermee de huidige
Verder lezenBerichten van LinkedIn Groepen
Gijsbert van der Meulen is per 13 augustus jl. de nieuwe directeur van Quality Contacts. Hij volgt hiermee de huidige
Verder lezen1. Are the robots going to take away your jobs? Jon Kaplan, President, TeleDevelopment Services, Inc. 2. What are your
Verder lezenMijn dochter attendeerde mij van de week op dit verhaal. Een “fabeltje” dat helaas nog steeds te waar is in
Verder lezenIn de wereld van de Klantbeleving krijgt de Gemiddelde Afhandeltijd (AHT) meestal een slechte naam. Dit is ook terecht als
Verder lezenJaren geleden werkte ik samen met een man die een echte tiran was. Hij blafte bevelen naar zijn ondergeschikten en
Verder lezenIk help nu al een tijdje bedrijven met het vinden van nieuwe klanten en loop vaak tegen definities aan die
Verder lezenGesprekspartners zullen zelden ongevraagd informatie geven die écht inzicht geven in hun werkelijke situatie en de dynamiek eromheen. Zonder deze informatie
Verder lezenHet Callcentrum van Transcom in Groningen is op zoek naar 150 nieuwe medewerkers. Daarbij zijn ook Wajongers en 50-plussers welkom
Verder lezenDe kosten van talentverlies … En 6 vragen om ze te behouden Vrij vertaald naar “The Cost of Lost Talent
Verder lezenDit artikel werd gedeeld door Paul van Ladesteijn, Managing Consultant at BRW Groep, in de LinkedIn Groep Call Center Professionals Netherlands Meeluisteren, mag
Verder lezenDit artikel werd gedeeld door Michael Delloye, Managing Director at Access Call in de LinkedIn Groep Call-Center-Professionals-Netherlands 1- “Telemarketing is passé en niet
Verder lezen