Online kennispartner worden? Het kan!

Het Callcenter Netwerk biedt bedrijven en organisaties de mogelijkheid een inhoudelijk partnerschap aan te gaan. Een partnerschap is ideaal voor organisaties die niet alleen hun naamsbekendheid willen vergroten, maar zich vooral willen richten op het overbrengen van hun specifieke kennis. Ook voor bedrijven die zich als autoriteit op een bepaald specialisme willen profileren is dit een uitgelezen kans.

De kennispartner krijgt een eigen partnerpagina waarop plaats is voor een introductie van het bedrijf, een link naar de website en evt. een contactformulier. Daarnaast zorgt de kennispartner voor vakinhoudelijke artikelen, draagt bij aan de kennisbank en heeft de mogelijkheid om eigen nieuwsberichten, blogs en opiniestukken, aankondigingen, whitepapers, etc. te publiceren.

Het Callcenter Netwerk biedt kennis en informatie uit de gehele callcenter branche. Daarom zijn de mogelijkheden voor kennispartners ook zeer divers. Niet alleen callcenters kunnen hun expertise delen, elke organisatie die diensten of producten levert aan de branche is een specialist in zijn eigen gebied.

Mogelijkheden om een inhoudelijk partnerschap aan te gaan kan o.a. op de vakgebieden:

  • Bestuur, organisatie en management
  • Financiën
  • Technologie
  • Training en Coaching
  • Planning, roostering, WFM
  • Personeelszaken, carrière, loopbaanadvies, vacatures
  • Communicatie en kwaliteitsmonitoring
  • Processen, regels en wetten
  • Sales en Marketing

Deze partnerschap kan als een vast onderdeel in uw totale communicatiemix worden opgenomen. Nieuwsberichten, aankondigingen, blogs, etc. zullen door ons via diverse Social Media kanalen gedeeld worden. Neem voor meer informatie contact op met de afdeling sales.

Geef een reactie