Nieuwe wet legt Telemarketing aan banden. Goede of slechte zaak?
[yop_poll id=3] (meer…)
Verder lezen[yop_poll id=3] (meer…)
Verder lezenHet voorjaar staat weer voor de deur en dat betekend dat we weer de kans hebben een schone start te
Verder lezenOp onze startpagina heeft een tijdje de poll “Best effort, wel of niet doen?” gestaan. Het duurde even voordat we
Verder lezenVan onze Planning & Forecasting specialist, hoe nauwkeurig zijn uw forecasts? [visualizer id=”915″] Wie doet bij u de
Verder lezenBij de meeste callcenters worden de gesprekken wel opgenomen. Soms voor kwaliteitscontrole of voor cochingsdoeleinde. Maar wie heeft er nog
Verder lezenOnze redactie vroeg bij collega’s hoe zij hun productiviteit meten. De uitslag is best interessant te noemen. Bekijk hier de
Verder lezenWij stelden in een discussie groep op LinkedIn hoe Multi Skills gebruikt worden binnen de Callcenter branche. Bekijk hier de
Verder lezenEerder dit jaar vroegen wij onze leden hoe hoog hun AHT was. Zie hier de resultaten. [visualizer id=”891″]
Verder lezenBijĀ het laatste callcenter congres vroegen wij ongeveer 150 omstanders hoe hoog de Agent Churn, het aantal medewerkers dat het bedrijf
Verder lezen