Toe aan de volgende stap in je carrière? Teamleider Callcenter
Werk jij al enkele jaren als Medewerker Klantenservice en ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Dan
Verder lezenWerk jij al enkele jaren als Medewerker Klantenservice en ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Dan
Verder lezenNiemand denkt na zijn middelbare schooltijd eraan om een opleiding tot Teamleider in een callcenter te gaan volgen om vervolgens
Verder lezenIedereen heeft wel een aantal (oud) collega’s die bij hun LinkedIn naam “Beschikbaar voor een nieuwe uitdaging” heeft staan. Vurig hoop
Verder lezenBegin je net aan je eerste sales baantje of ben je al een door de wol geverfde sales tijger, met
Verder lezenWaar moeten organisaties de komende drie jaren rekening mee houden bij het uitstippelen van hun klantcontactstrategie? Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC) en
Verder lezenWrap time, after-call werk, ACW, post-call verwerking – dit zijn slechts enkele van de namen voor dat belangrijke deel van
Verder lezenVolgens Marcus Buckingham en Curt Coffman (onderzoekers bij Gallup) bestaan excellente ondernemingen bij de gratie van excellente managers. De belangrijkste
Verder lezenBij lang niet alle callcenters is de klimaatbeheersing goed geregeld. Nu we weer richting het zomerse weer gaan (en het
Verder lezenTijdens een tussenjaar of als student had je veel verschillende baantjes. De horeca en retail waren populaire bijbanen, maar ook
Verder lezenHier zijn een aantal geweldige tips om uw klantinteractie persoonlijker te maken om daarmee de Klant beleving te verbeteren 1.
Verder lezenAls je een boze klant aan de lijn hebt is het juiste taalgebruik erg belangrijk. Gebruik de verkeerde woorden en
Verder lezen