De toekomst van klantenservice: hoe kunstmatige intelligentie en Generative AI de norm veranderen
Oplossingen zoals ChatGPT zijn geen wondermiddel dat elk probleem met de klantenservice kan oplossen, maar bij goed gebruik kan het
Read MoreHet enige onafhankelijke callcenter netwerk van Nederland
Op deze pagina vind je blogs van experts over onderwerpen die je vooruit kunnen helpen in je zoektocht naar informatie, oplossingen of werk. Wil je ook bloggen voor Het populairste Contactcenter Netwerk? Stuur een korte blog naar de redactie waarin jij je voorstelt; jouw introductieblog! Mail: redactie@hetcallcenternetwerk.nl.
Oplossingen zoals ChatGPT zijn geen wondermiddel dat elk probleem met de klantenservice kan oplossen, maar bij goed gebruik kan het
Read MoreVandaag deel 1 van een drieluik ingestuurd door Codelogic, makers van Steam Connect. Contact met deze klanten is dus van
Read MoreTweeluik. Blog van Marc Dijk. Deel 2 van 2. Voor deelnemers aan een krachtig coach programma betekent dat men de
Read MoreTweeluik. Blog van Marc Dijk Van Olympische atleten, artiesten tot zakelijke en politieke leiders, de aller beste professionals hebben een
Read MoreHet is altijd fijn om nieuwe partners aan te sluiten op je organisatie. Het proces van klant worden noemen we
Read MoreOnline recruitment helpt Soleo de magie van klantcontact te versterken Klantcontact is key. 24/7 antwoord op vragen en persoonlijke aandacht
Read MoreChatbots, artificiële intelligentie en service met een glimlach, er verandert nogal wat op de service afdeling van veel organisaties. De
Read MoreSlechts 19% van de medewerkers in Nederland is betrokken bij het werk (Schaufeli, 2018), 16% ervaart burn-out klachten (TNO, 2019)
Read MoreWhatsApp staat op de planning om binnen te treden in het rijtje van meest gebruikte communicatiemiddelen voor contact met klanten.
Read MoreBinnen klantcontact zijn medewerkers vaak uitvoerig getraind in het inzetten van de juiste gesprekstechnieken. Wat zeg je op welk moment
Read MoreAls klantenservicemedewerker weet je als geen ander dat de verschillende mogelijkheden om een organisatie te bereiken gigantisch zijn gegroeid. Klantenservicemedewerkers
Read More