Even voorstellen: Babette

Mijn naam is Babette Sanchez Conde. Ik ben een ervaren trainer in klantgericht communiceren, met Sales als specialiteit. In mijn werk vind ik 3 pijlers belangrijk;

ik wil graag trainen en coachen, binnen klantgerichte organisaties (b2b en b2c) en het werk moet een meetbaar resultaat opleveren.

De afgelopen jaren heb ik gewerkt binnen diverse callcenters, zowel in house als facilitair.

Ik hou van de callcenter branche. De dynamiek in het werk, de diversiteit aan medewerkers en snel resultaten kunnen boeken, maken dat ik me als een vis in het water voel. Door de verschillende type calls (acquisitie, service, verkoop, retentie of winback) moeten medewerkers van een callcenter snel kunnen schakelen en hebben zij veel kennis en vaardigheden nodig om elke klant goed en efficiënt te woord te kunnen staan. Daarom vind ik trainen in deze branche een enorme uitdaging!

Daarnaast ben ik ruim 10 jaar werkzaam geweest in de uitzendbranche. Ook een zeer dynamische omgeving en bij USG heb ik diverse functies bekleed; accountmanager, vestigingsmanager en projectcoördinator en trainer. Sinds mei 2012 werk ik als ZZP’er onder de naam WAT Trainingen. De driehoek in WAT staat voor de verbinding tussen opdrachtgever, deelnemers en trainer. Ik zorg voor het afstemmen van verwachtingen, wensen en resultaten tussen deze 3 partijen.

Naast dat ik trainer ben, ben ik ook moeder van 2 prachtige kinderen. Ik vind het heerlijk om te tennissen en ben ik betrokken als vrijwilliger bij de tennisvereniging.

(Babette’s eigen website is te vinden op www.wattrainingen.nl – Red.)

Geef een antwoord