Harvest Group redt 210 banen Unamic

Het Antwerpse contactcenter Harvest Group neemt de Belgische callcenteractiviteiten van zijn Nederlandse branchegenoot Unamic over. Dat maakt het bedrijf vandaag bekend in een persbericht. Bij Unamic was vorig jaar een sluiting aangekondigd naar aanleiding van het verlies van een belangrijke klant. Harvest neemt alle personeelsleden over.

Harvest is een jong en groeiend bedrijf, luidt het. Het Unamic-personeel zal werken voor toekomstige nieuwe klanten, maar Harvest neemt ook de nog lopende contracten van Unamic over. Unamic stelt ongeveer 165 mensen tewerk in Leuven, 35 in Vilvoorde en 10 in Mechelen. Het personeel kan aan de slag blijven tegen dezelfde arbeidsvoorwaarden en in de bestaande vestigingen, zegt een woordvoerster namens het bedrijf. De overname ging al op 1 april in.“De overname van een groep goed getrainde medewerkers past perfect in onze strategie”, zegt Eric Ignoul, CEO van Harvest. ‘Die strategie bestaat erin om een nieuw Contact Center model uit te rollen. Het aansturingsmodel is hierbij volledig anders georganiseerd dan in de klassieke Contact Centers. Harvest realiseert dit doel door overnames, participaties en partnerships in West- en Oost-Europa en in Marokko. ”

Over Harvest Group

De Harvest Group werd een jaar geleden in Antwerpen opgericht door Eric Ignoul als Communication Center. Harvest stelt inmiddels zelf 140 mensen te werk. Met het nieuwe besturingssysteem en de aanpak in the cloud differentieert Harvest zich en kan alles worden ingezet op kwaliteit en flexibiliteit.

Geef een antwoord