Wat mag je vragen bij een ziekmelding
En steeds terugkerende vraag bij verzuim is, wat mag je nou wel en wat je niet mag vragen als iemand
Lees meerHet enige onafhankelijke callcenter netwerk van Nederland
En steeds terugkerende vraag bij verzuim is, wat mag je nou wel en wat je niet mag vragen als iemand
Lees meerACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de
Lees meerWe hebben een gratis Forecast template gemaakt in Excel om je te helpen met je Callcenter Planning. Voor deze tool
Lees meerVideobellen is dé nieuwe trend in klantcontact en zal misschien wel het ‘normale’ bellen ooit helemaal vervangen. Stemcoach en personal
Lees meerVerzuim komt in alle bedrijven voor. Dat is logisch, want iedereen krijgt wel eens de griep of loopt een verkoudheid
Lees meerSlechts 19% van de medewerkers in Nederland is betrokken bij het werk (Schaufeli, 2018), 16% ervaart burn-out klachten (TNO, 2019)
Lees meerWhatsApp staat op de planning om binnen te treden in het rijtje van meest gebruikte communicatiemiddelen voor contact met klanten.
Lees meerDeze Erlang calculator werkt tot 600 agents. Voor hogere aantallen raden wij professionele software aan. Bereken het aantal Agents nodig
Lees meerMet dit bestand wordt gekalibreerde kwaliteitsmonitoring super eenvoudig. Ieder teamlid heeft zijn eigen tabblad waarop een scoreformulier staat die volgens
Lees meerWaar moeten organisaties de komende drie jaren rekening mee houden bij het uitstippelen van hun klantcontactstrategie? Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC) en
Lees meerDe belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center De succesvolle manager klantcontact moet inzicht hebben in de juiste gegevens om stuurinformatie
Lees meer