Waarom ACD tekort schiet en AC&MD de toekomst is van klantenservice
ACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de
Verder lezenACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de
Verder lezenCodelogic, ontwikkelaar van Steam-connect klantcontact software, heeft na de overname van een telecompartij eerder dit jaar, in het staartje van
Verder lezenHet bedrijf LeadDesk heeft een overeenkomst getekend om het volledige aandelenkapitaal van het Scandinavische bedrijf Loxysoft te verwerven. De overname
Verder lezenWij krijgen veel vragen van onze leden over het corona virus. Wij vroegen daarom aan vakorganisatie FNV Callcenters wat de
Verder lezenWebhelp Group kondigt de overname van PitechPlus aan. Een Roemeens bedrijf dat op maat gemaakte softwareoplossingen ontwerpt, ontwikkelt en implementeert
Verder lezenDe missie van Het Callcenter Netwerk is altijd geweest om mensen te informeren over het werken in een callcenter. Wij
Verder lezenBij The Voice of Holland zien we hoe deelnemers in een split second worden beoordeeld. Soms raakt een stem ons,
Verder lezenDe van oorsprong Franse Webhelp Group, gespecialiseerd in business process outsourcing (bpo), wordt overgenomen door de Belgische investeringsmaatschappij Groupe Bruxelles
Verder lezenStaatssecretaris Mona Keijzer schrijft in een brief aan Goede Doelen Nederland dat zij geen enkele reden ziet om voor de
Verder lezenHet Callcenter Netwerk biedt bedrijven en organisaties de mogelijkheid een inhoudelijk partnerschap aan te gaan. Een partnerschap is ideaal voor
Verder lezenTele2 heeft sinds enkele uren te maken met een grote landelijke storing die vooral vaste telefoonlijnen onbereikbaar maakt. Onder meer
Verder lezen