Spring naar inhoud

Het Callcenter Netwerk

Het enige onafhankelijke callcenter netwerk van Nederland

  • Nieuws
  • Tips
  • Kennisbank
  • Management
    • Strategy
    • Tools
    • Verzuim
    • Whitepapers
  • Blogs
  • Polls
  • Contact

Persbericht

Ingezonden gesponsorde content

Codelogic neemt Duitse partij over
Nieuws Persbericht 

Codelogic neemt Duitse partij over

20 januari 2021 Redaktie 0 reacties callcentersoftware, codelogic, overname, steam

Codelogic, ontwikkelaar van Steam-connect klantcontact software, heeft na de overname van een telecompartij eerder dit jaar, in het staartje van

Verder lezen
Persbericht 

Vooraankondiging: HCN start eigen YouTube kanaal!

20 augustus 2019 Redaktie 0 reacties het callcenter netwerk, persbericht, youtube

De missie van Het Callcenter Netwerk is altijd geweest om mensen te informeren over het werken in een callcenter. Wij

Verder lezen
Nieuws Persbericht 

Vooraankondiging: 50 tinten hees

13 augustus 2019 Redaktie 0 reacties boek, Communicatie, Debby Mureau, vooraankondiging

Bij The Voice of Holland zien we hoe deelnemers in een split second worden beoordeeld. Soms raakt een stem ons,

Verder lezen
Online kennispartner worden? Het kan!
Persbericht 

Online kennispartner worden? Het kan!

28 mei 2019 Redaktie 0 reacties informatie, kennis, partnerprogramma

Het Callcenter Netwerk biedt bedrijven en organisaties de mogelijkheid een inhoudelijk partnerschap aan te gaan. Een partnerschap is ideaal voor

Verder lezen
Netwerk update Persbericht 

Nieuwe directeur Quality Contacts

4 september 201820 september 2018 Redaktie 0 reacties callcenterbedrijf, Quality Contacts

Gijsbert van der Meulen is per 13 augustus jl. de nieuwe directeur van Quality Contacts. Hij volgt hiermee de huidige

Verder lezen
Persbericht 

Loonbeslag kost callcenters ruim 10.000 per medewerker!

6 augustus 20187 augustus 2018 Alexander van Dijl 0 reacties budget, callcenter, Callcenter Medewerker, loonbeslag, schulden, werken in een callcenter

Iedere branche krijgt ermee te maken en toch worden callcenters harder geraakt dan ooit door dit begrip. De kosten lopen

Verder lezen
Nieuws Persbericht 

Contactcenters PCS en Mifratel slaan handen ineen

5 september 20178 mei 2019 Redaktie 1 reactie callcenter, Fusie, Mifratel, PCS

De aandeelhouder van het Nederlandse contactcenter PCS en de aandeelhouders van haar Belgische branchegenoot Mifratel brengen beide organisaties samen in

Verder lezen
Persbericht 

Axians en Customer Interaction Group introduceren snel schaalbare cloudoplossing

4 september 201530 juni 2018 Redaktie 0 reacties cloud, unified communications

Capelle aan den IJssel, 1 september 2015 – Axians, het ICT-merk van VINCI Energies en Customer Interaction Group brengen gezamenlijk

Verder lezen

Login met:

Sommige delen van onze site zijn alleen toegankelijk voor leden, dit om onze site te beschermen tegen bots. Lid worden is eenvoudig en gratis en we zullen je niet spammen of je gegevens verkopen aan derden. Aanmelden kan via de Social Media knoppen hierboven. Heb je vragen of suggesties, vul dan even een contact formulier in.

Tools

Forecasting Tool
Tools Workforce Management 

Forecasting Tool

25 augustus 201922 februari 2021 Redaktie 0

We hebben een gratis Forecast template gemaakt in Excel om je te helpen met je Callcenter Planning. Voor deze tool

Erlang calculator
Tools 

Erlang calculator

19 december 201817 oktober 2019 Redaktie 1
QM scoreformulier
Quality Management Tools 

QM scoreformulier

15 december 201822 februari 2021 Redaktie 6

Whitepapers

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD  de toekomst  is van klantenservice
Nieuws Whitepapers 

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD de toekomst is van klantenservice

22 februari 202122 februari 2021 Redaktie 0

ACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact
Callcenter Management Whitepapers 

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact

8 augustus 20197 december 2019 Debby Mureau 0
De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center
Management Strategy Whitepapers 

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

13 december 201820 oktober 2019 Redaktie 0
Kosten besparen in het contact center
Whitepapers 

Kosten besparen in het contact center

13 december 201819 december 2018 Redaktie 0

Stel je vraag

En vind je antwoord

Krijg antwoord op je meest dringende vragen van professionals op onze LinkedIn pagina

Stel je vraag of deel je mening

Deel je ervaringen met de community!

Deel lief en leed met collega's op de Faceboek groep Vrienden van Het Callcenter Netwerk

Let the fun begin!

Onderwerpen

adherence AHT Arbeidsvoorwaarden Bel-me-niet Register belgie blog callcenter callcenterbedrijf callcentersoftware Communicatie Competenties Contact Center COPC Customer Experience Customer Service Ernst Kruize functieprofiel Google hr Inbound inkomsten en werk klachten klantbeleving klantcontact klantenservice klantinteractie klanttevredenheid KPI kwaliteit Management Marc Dijk omnichannel outbound overname Poll probleem analyse Sales social media Solliciteren telemarketing Tips verkoop tactiek werken in een callcenter whatsapp ziekteverzuim

Het Callcenter Netwerk

  • Home
  • Sponsoren
  • Adverteren
  • Partner Content Program
  • Een artikel insturen
  • Contact

Inhoud

  • Het Callcenter Netwerk
  • Nieuws
  • Blogs
  • Management
  • Polls
  • Tips

Kennisbank

  • Kennisbank
  • Afkortingen
  • Begrippen
  • Cijfers en rapportages
  • Coaching en Training
  • Planning en Forecasting
Copyright © 2023 Het Callcenter Netwerk. Alle rechten voorbehouden.
Thema: ColorMag door ThemeGrill. Powered by WordPress.