Spring naar inhoud

Het Callcenter Netwerk

Het enige onafhankelijke callcenter netwerk van Nederland

  • Nieuws
  • Tips
  • Kennisbank
  • Management
    • Strategy
    • Tools
    • Verzuim
    • Whitepapers
  • Blogs
  • Polls
  • Contact

Polls

Polls 

Nieuwe wet legt Telemarketing aan banden. Goede of slechte zaak?

31 mei 201930 november 2020 Redaktie 0 reacties callcenter, regels, telemarketing, wetten

(meer…)

Verder lezen
Polls 

Poll – Voorjaarsschoonmaak

26 februari 201816 juli 2018 Redaktie 15 reacties methodes, motivatie

Het voorjaar staat weer voor de deur en dat betekend dat we weer de kans hebben een schone start te

Verder lezen
Polls 

Poll – Best effort, wel of niet doen?

23 juni 20158 december 2018 Redaktie 0 reacties best effort, Polls

Op onze startpagina heeft een tijdje de poll “Best effort, wel of niet doen?” gestaan. Het duurde even voordat we

Verder lezen
Polls 

Poll – Hoe nauwkeurig zijn uw Forecasts?

24 november 20148 december 2018 Redaktie 0 reacties forecast, Poll

Van onze Planning & Forecasting specialist, hoe nauwkeurig zijn uw forecasts?     [visualizer id=”915″] Wie doet bij u de

Verder lezen
Polls 

Poll – Wie heeft toegang tot opgenomen gesprekken?

24 november 20148 december 2018 Redaktie 0 reacties call recording, Poll

Bij de meeste callcenters worden de gesprekken wel opgenomen. Soms voor kwaliteitscontrole of voor cochingsdoeleinde. Maar wie heeft er nog

Verder lezen
Polls 

Poll – Hoe meet u uw productiviteit?

24 november 20148 december 2018 Redaktie 0 reacties adherence, AHT, cost per call, Poll, productiviteit, utilisation

Onze redactie vroeg bij collega’s hoe zij hun productiviteit meten. De uitslag is best interessant te noemen. Bekijk hier de

Verder lezen
Polls 

Poll – Gebruikt u Multi Skilled agents?

24 november 201416 juli 2018 Redaktie 0 reacties multi skills, Poll

Wij stelden in een discussie groep op LinkedIn hoe Multi Skills gebruikt worden binnen de Callcenter branche. Bekijk hier de

Verder lezen
Polls 

Poll – Hoe hoog is jouw AHT?

24 november 20148 december 2018 Redaktie 0 reacties AHT, Gemiddelde Afhandel Tijd, Poll

Eerder dit jaar vroegen wij onze leden hoe hoog hun AHT was. Zie hier de resultaten.     [visualizer id=”891″]

Verder lezen
Polls 

Poll – Hoe hoog is de Agent Churn in uw callcenter?

24 november 201428 juli 2018 Redaktie 0 reacties agents, churn, Poll

Bij het laatste callcenter congres vroegen wij ongeveer 150 omstanders hoe hoog de Agent Churn, het aantal medewerkers dat het bedrijf

Verder lezen

Inloggen


Wachtwoord vergeten?
Wachtwoord vergeten
Afbreken

Tools

Forecasting Tool
Tools Workforce Management 

Forecasting Tool

25 augustus 201930 november 2020 Redaktie 0

We hebben een gratis Forecast template gemaakt in Excel om je te helpen met je Callcenter Planning. Voor deze tool

Erlang calculator
Tools 

Erlang calculator

19 december 201817 oktober 2019 Redaktie 0
QM scoreformulier
Quality Management Tools 

QM scoreformulier

15 december 201820 oktober 2019 Redaktie 2

Whitepapers

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact
Callcenter Management Whitepapers 

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact

8 augustus 20197 december 2019 Debby Mureau 0

Videobellen is dé nieuwe trend in klantcontact en zal misschien wel het ‘normale’ bellen ooit helemaal vervangen. Stemcoach en personal

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center
Management Strategy Whitepapers 

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

13 december 201820 oktober 2019 Redaktie 0
Kosten besparen in het contact center
Whitepapers 

Kosten besparen in het contact center

13 december 201819 december 2018 Redaktie 0
De Kracht van een klacht
Whitepapers 

De Kracht van een klacht

13 december 201819 december 2018 Redaktie 0

Stel je vraag

En vind je antwoord

Krijg antwoord op je meest dringende vragen van professionals op onze LinkedIn pagina

Stel je vraag of deel je mening

Deel je ervaringen met de community!

Deel lief en leed met collega's op de Faceboek groep Vrienden van Het Callcenter Netwerk

Let the fun begin!

Onderwerpen

adherence AHT Arbeidsvoorwaarden Bel-me-niet Register belgie blog callcenter callcenterbedrijf callcentersoftware Communicatie Competenties Customer Service functieprofiel Google hr Inbound inkomsten en werk klachten klantbeleving klantcontact klantenservice klantinteractie klanttevredenheid kwaliteit Management Marc Dijk outbound Poll probleem analyse Sales sociale media social media Solliciteren telemarketing Tips trend vakbond verkoop tactiek webhelp werken in een callcenter werkgelegenheid WFM whatsapp Workforce Management ziekteverzuim

Het Callcenter Netwerk

  • Home
  • Sponsoren
  • Adverteren
  • Partner Content Program
  • Een artikel insturen
  • Contact

Inhoud

  • Het Callcenter Netwerk
  • Nieuws
  • Blogs
  • Management
  • Polls
  • Tips

Kennisbank

  • Kennisbank
  • Afkortingen
  • Begrippen
  • Cijfers en rapportages
  • Coaching en Training
  • Planning en Forecasting
Copyright © 2021 Het Callcenter Netwerk. Alle rechten voorbehouden.
Thema: ColorMag door ThemeGrill. Powered by WordPress.