Toe aan de volgende stap in je carrière? Teamleider Callcenter
Werk jij al enkele jaren als Medewerker Klantenservice en ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Dan
Lees meerHet enige onafhankelijke callcenter netwerk van Nederland
Werk jij al enkele jaren als Medewerker Klantenservice en ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Dan
Lees meerNiemand denkt na zijn middelbare schooltijd eraan om een opleiding tot Teamleider in een callcenter te gaan volgen om vervolgens
Lees meerIedereen heeft wel een aantal (oud) collega’s die bij hun LinkedIn naam “Beschikbaar voor een nieuwe uitdaging” heeft staan. Vurig hoop
Lees meerBegin je net aan je eerste sales baantje of ben je al een door de wol geverfde sales tijger, met
Lees meerWaar moeten organisaties de komende drie jaren rekening mee houden bij het uitstippelen van hun klantcontactstrategie? Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC) en
Lees meerWrap time, after-call werk, ACW, post-call verwerking – dit zijn slechts enkele van de namen voor dat belangrijke deel van
Lees meerVolgens Marcus Buckingham en Curt Coffman (onderzoekers bij Gallup) bestaan excellente ondernemingen bij de gratie van excellente managers. De belangrijkste
Lees meerBij lang niet alle callcenters is de klimaatbeheersing goed geregeld. Nu we weer richting het zomerse weer gaan (en het
Lees meerTijdens een tussenjaar of als student had je veel verschillende baantjes. De horeca en retail waren populaire bijbanen, maar ook
Lees meerHier zijn een aantal geweldige tips om uw klantinteractie persoonlijker te maken om daarmee de Klant beleving te verbeteren 1.
Lees meerAls je een boze klant aan de lijn hebt is het juiste taalgebruik erg belangrijk. Gebruik de verkeerde woorden en
Lees meer